کری؛ نادان یا حیله گر؟

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1346
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1356
بازدید ماه : 5331
بازدید سال : 10731
بازدید کلی : 151040

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : 9 شهريور 1394
نظرات

کری؛ نادان یا حیله گر؟

 


اظهارات جدید جان کری در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای و نظامی ایران  ترددهای جدی از آینده مذاکرات را ایجاد می کند.


جان کری

اظهارات جدید جان کری در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای و نظامی ایران واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است؛ اما آنچه نتیجه گیری تمام طرف‌هاست حکایت از آن دارد که نباید به غول بی‌شاخ و دم آمریکا اعتماد کرد و تمام کارت‌ها را در برابر آنها رو کرد.
از زمانی که مذاکرات ایران و 1+5 آغاز شده همواره یکی از طرف‌های درگیر غربی، با اظهاراتی نسنجیده و ناپخته اعتماد طرف ایرانی را خدشه دار کرده‌اند. زمانی فرانسه در نقش پلیس بد مانع توافق شده است و زمانی دیگر آمریکا با ظاهر سازی خواسته ‌است اعلام کند خواهان توافق است اما موانعی بر سر این مساله وجود دارد. زمانی اظهارات و مصوبات کنگره در این راستا مساله ساز شده و زمانی خواست سران رژیم صهیونیستی مواضع آمریکایی‌ها را تغییر داده است. این بار نیز جان کری، وزیر خارجه آمریکا وارد گو شده و با اظهاراتی نسنجیده خواستار بازرسی از تاسیسات هسته ای و نظامی ایران برای مدت نامحدود شده‌است؛ امری که نه قابل قبول است و نه منطقی. نه بر اساس قوانین بین‌الملل است و نه ملت ایران احازه تحقق آن را می دهند. در شرایطی که دو طرف در حال تدوین متن پیش نویس توافق جامع هستند، چنین اظهاراتی از سوی طرف غربی مطرح می‌شود که به طور قطع بیش از آنکه نشان‌دهنده خوی استکباری آنها باشد، نشان دهنده حیله گری و عدم صداقتشان می‌باشد. غرب در طول‌ سال‌های پس از انقلاب و حتی قبل از آن کارنامه مطلوبی از عملکرد خود در میان مردم ایران باقی نگذاشته و از این پس نیز امیدی به رفتار معقول آنان نمی‌رود؛ از این رو تیم مذاکره کننده باید با در نظر داشت تمام این شرایظ و بدون قبول دیدگاه‌های غیرمنطقی 1+5 در راستای احیای حقوق ملت ایران گام بردارد. در ماه‌های پس از صدور بیانیه لوزان، شاهد بودیم که طرف غربی همواره با بازی با الفاظ خواستار تمکین ایران به خواسته‌های نامشروعش شده است، که البته این اقدام خود زنگ خطری برای تیم مذاکره کننده بود که بی‌گدار به آب نزنند و با در نظر داشت تمام شرایط وارد عرصه شوند و به عبارتی تمام کارتهایشان را در برابر غرب رو نکنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود